Hop til indholdet

FRI FRAGT OVER 550 KR.

LEVERING 1-3 DAGE

14 DAGS FULD RETURRET

GAVE INDPAKNING

Justos.dk Logo
0

Kurv

Tilbage Justos.dk Logo
  • Forside
  • Shop
  • Mærker
  • Outlet
  • Nyheder
  • Kontakt

BETALING
Justos.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA
Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto,
når varen afsendes.
Justos.dk krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL
(Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan
aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med
PBS.

LEVERING
Justos.dk prøver at efterstræbe at afsendelsen af ordrer indgået før kl.
14:00 bliver sendt samme dag. Ordrer indgået efter kl. 14:00 kan i nogle
tilfælde først blive afsendt dagen efter.
Justos.dk sørger for levering med Post Danmark (med mindre andet er
angives) til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen. Rettidig
levering forudsætter dog at Post Danmark overholder dag-til-dag levering.
Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Danmark, vil dette tilsvarende
forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Post Danmarks
kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker
og minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er
gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede
variationer. Justos.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post
Danmark. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret
udeblevne leverancer, fremsender Justos.dk naturligvis en ny leverance
uden beregning, såfremt der er flere af samme str og vare på lager.

REKLAMATIONSRET
Justos.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende
fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale
anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage,
direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe
vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og
mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal
meddeles Justos.dk indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres
for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med
reklamationssager afholder Justos.dk returneringsomkostninger i rimeligt
omfang.

REKLAMATION OG VARERETURNERING
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet
til:
Justos@justos.dk, Eller komme ind i butikken Helsingørsgade 9, 3400
Hillerød
Varereturnering foregår til denne adresse Justos.dk Jespervej 215, 3400
Hillerød – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.
Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen
personligt hos os ( dog efter aftale). Det er ikke et krav men ekspeditionen
fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis
kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for
bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående
korrespondance mv.

REFUSION
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som
afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af
købesummen. Refusion sker normalt altid til betalingsmiddel, som
betalingen kom fra.

FORTRYDELSESRET
Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages,
derefter 14 dage til at sende det retur. Hvis du vælger at fortryde et køb,
skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du
modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes
købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering
skal du selv afholde.
Julegaver til fuld pris, kan byttes frem til d 10 Januar.
Forbrugeren kan fortryde et køb, selvom varen er blevet brugt. En vare er
kun brugt, hvis den bruges ud over, hvad der er muligt ved at afprøve varen
i en fysisk butik. Hvis varen er brugt, bliver der lavet en konkret vurdering af
, hvad varen som brugt kan sælges for til en anden forbruger.

BETALING
Justos.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA
Electron, Mastercard og JCB. Vi tager ikke kortgebyrer. Betaling vil først
blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Justos.dk krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL
(Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan
aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med
PBS.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale
din
måneds ydelse den 20. i hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-.
Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.
ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.
Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med Spar Xpress.
Læs mere her: www.viabill.com/kredit

SIKKER BETALING
1. Bruger du Dankort og andre betalingskort som vi modtager på
shoppen så bliv endelig ved med det, for det er både enkelt og trygt.
Særligt nu, hvor vi har indført Dankort Secured by Nets, der gør det
endnu sværere at blive snydt, når du handler for over 450 kroner. Du
bekræfter nemlig nu med din mobil, at det er dig, der handler. Den
nye funktion er ikke bøvlet, blot mere sikker for dig og dit kort.
Hvis du godt kan lide at handle på nettet – så er Dankort det sikre valg. Og
nu bliver det endnu mere sikkert. Fremover vil du nemlig indimellem få
sendt en engangs kode til din mobil fra Dankort Secured by Nets, som du
skal taste, når du handler for over 450 kr. på nettet. Så kan vi sikre os, at
det er dig, der bruger dit kort.

LEVERING
Justos.dk leverer som med post Nord for 50 kr. i fragt for ordre under 550
og gratis fragt for ordre over 550 til en valgfrit pakkeshop inden for 1-3
dage . Dog i travle perioder må du påregne ekstra leveringstid.
Justos.dk leverer også pakke til din hjemme adressen for 65 kr. i fragt for
ordre under 1999 kr. og gratis fragt for over 2000 kr.
Der kan gå op til 5 dage for hjemmelevering.
Justos.dk leverer også udenfor Danmark. vi leverer til Finland, Holland,
Irland, Italien Spanien, Sverige, Storbritannien samt Tyskland, se
fragtpriser inden ordreafgivelse. Leveringstiden der kan der gå op til 10
dage.

REKLAMATIONSRET
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for
varekøb.
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores
reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen
repareret, ombytte, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den
konkrete situation.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis
du reklamerer indenfor to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil
reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger.
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en
kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Justos.dk
Jespervej 215
3400 Hillerød
Vi modtager helst ikke retur pakker der sendes med DAO. da de smider
dem på jorden, Så for din egen skyld, da du hæfter hvis der sker noget
med pakken.
Alt skal leveres direkte på vores adresse, helst GLS eller Post Nord.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af
problemer.

OMBYTNING
Ved ønske om ombytning til anden vare, skal du selv foretage en ny
bestilling på webshoppen. Du skal selv stå for retur omkostningerne, en
returlabel koster 50kr klik her.

FORTRYDELSESRET
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din
vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres
enkeltvis, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked
om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til justos@justos.dk
eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i
handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig
at give os besked.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller
flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del
af dit køb.

AFTALEINDGÅELSE
Når du handler med Justos.dk er vores aftaler på dansk.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til
at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis
der opstår en skade under transporten. En returlabel koster 50kr klik her.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en
anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art,
egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købs
beløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens
handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få
fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en
værdiforringelse af varen.)
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er
værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder
leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i
de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form
for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi
har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede
ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du
sender os dokumentation for at have returneret den.
Returadresse: C/o Justos.dk, Jespervej 215 3400 Hillerød.
Vi modtager helst ikke retur pakker der sendes med DAO. da de smider
dem på jorden, Så for din egen skyld, da du hæfter hvis der sker noget
med pakken.
Alt skal leveres direkte på vores adresse, helst GLS eller Post Nord
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af
problemer.

FORTROLIGHEDSPOLITIK
Forretningen forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet.
Forretningen vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredjepart,
med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion.
Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort
eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.

PERSONDATAPOLITIK
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for
at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Justos.dk og opbevares i fem år,
hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder derudover med en række andre virksomheder, som
opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende
oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandler i EU eller i lande, der kan give dine
oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på justos.dk er Justos.dk.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtig, har du ret til at få dem rettet.
I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om
det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i
forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os,
hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen.
Du kan skrive til os på: (justos@justos.dk).

KLAGEADGANG
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte (Justos.dk
Helsingørsgade 9 st, tv, 3400 Hillerød). Hvis det ikke lykkes os at finde en
løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Klage portal for naevneneshus.dk
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet
mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have
været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag –
uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til
EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr
STANDARDFORTRYDELSES-FORMULAR
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres
gældende)
Til:
Justos.dk
Jespervej 215
3400 Hillerød
E-mail: justos@justos.dk
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i
forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
Bestilt den: ______ Modtaget den: ______
Forbrugerens navn: _______________
Forbrugerens adresse: _______________
Forbrugerens underskrift: _______________ Dato: ______
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 18-10-2021

NYHEDSBREV

Tilmeld vores nyhedsbrev og nyd godt af vores skarpe tilbud og opkommende nyheder

Tjek din indbakke eller spam mappe for at bekræfte din tilmelding.

#

Generelt

Justos.dk

E-mail: justos@justos.dk

CVR: 34262144

Butikkens åbningstider:

Helsingørsgade 9, 3400 Hillerød

Tordag - Fredag: 10:00 til 17:30

Lørdag: 10:00 til 14:00

Returvarer sendes til Jespervej 215, 3400 Hillerød

Shop
  • Last One
  • Outlet
  • Mærker
  • Gavekort
Service
  • Om justos.dk
  • Handelsbetingelser
  • Betalinger
  • Levering
  • Returlabel
Social

Følg os #justos.dk

Tilmeld dig vores nyhedsbrev,
og få 15% rabat på din første ordre.
Gælder ikke på tilbud og udsalgs varer.

Tjek din indbakke eller spam mappe for at bekræfte din tilmelding.